péntek, március 05, 2004


elegem van igazából a nemlétezo barátaimból, olyan felszínes és üres minden ilyesféle kapcsolatom mostanában, hogy kezdek igazán elkeseredni. az osztályban igazából jól elvagyok mindenkivel, de senkivel sem igazán jól, ahogy egy baráttal, akivel minden titkod, satöbbi. a többi osztályból még felszínesebb kapcsolataim vannak az emberekkel. kicsi városomban akadna egy, de vele egy hónapban egyszer találkozok, mikor nincs kivel mennie a másiknak moziba, és nemtom, miért van így. mondhatnám, hogy idohiány, de hát ez milyen átlátszó és semmilyen. más városban meg megint nem vagyok annyit, hogy legyen egy igazi. és azzal is baj van, hogy nagyon tudnak idegesíteni a lányok, a fiúkat meg nyilván én. rossz ez így.

ha láttátok már a foo fighters low videóját, akkor. akkor semmi, csak mondtam, hogy én láttam, és jó. vagy túl rossz. nézzétek meg. és törodjetek velem egy kicsit, mindenki, mert arra nagy szükségem van.

9:35 de. |