hétfő, március 01, 2004


az oktatási minisztériumból sikerült kihúznom, hogy csak akkor kell osztályozóvizsga spanyolból, ha suliba járok, és nem tanulom. ez azt jelenti, hogy ha nem járok suliba, akkor nem kell. ez azt jelenti, hogy jelenlegi állás szerint ki fogok hagyni egy évet, hogy ne kelljen bonyolult módon négy vizsgát is letennem, ráadásul valószínuleg a semmiért, mert addig úccse fogom úgy tudni, hogy felvegyenek.
múlt héten bulihegyek voltak, az egyiket egy kicsit szeretném elfelejteni, utálom még mindig a diszkókat, nincs rám pozitív hatással, váá. erkölcstelen és hangos és idegesítő és büdös és rossz a zene és villognak a fények a szemedbe és ez nem jó. valaki híjjon már el egy koncertre, az idén még csak majdnem voltam. ez volt szerdán, csütörtökön meg megünnepeltük egy házibuli keretén belül, hogy haza tudtunk érni dániából. tök idegesíto, ha nem tudsz aludni, melletted meg (mert öten alszotok a nappali padlóján) két ember teljesen jól elvan egymással. aztán meg "ugyenemébresztettünkfel". nem, amúgy is ébren voltam, ezért idegesített. azt tervezgettem, hogy kimegyek a konyhába, de az úgy lett volna jó, ha valaki más is jön, és lehet vele beszélgetni, világot megfejteni, de nem jött, mindenki aludt a kettot kivéve.
a hétvége meg elég jó volt. rengeteg okosság jutott akkor az eszembe, mijjen filozófikus lett volna, de már nem emlékszem.
viszont megvettem a fontos nevu újságot, most eloször, és ha másért ne, a kinézetéért is megvenném, nagyon jól néz ki szerintem. az meg más dolog, hogy a toleranciáról szólt ez, ami szimpatikus nekem az én számomra.

1:44 du. |