hétfő, december 01, 2003


hat ez a nap nem volt tul szivderito, toribol annyira szarul allok, hogy vaa, es egyszeruen nincs erom tobbre.
hetvegen voltunk pesten meg jaszberenyben, berenyben megint az ihm-es taborban. most olyan ez, mint eddig a due, kiveve a baratokat, akik mondjuk legalabb annyira szarjak le a fejemet, mint amennyire nem szeretnem. lehet, hogy en is, de utalok barki terhere lenni. (ne szarjatok le a fejemet)
egyebkent a due mar egyre kiabranditobb nekem, es a hetvegen azt ereztem: en ujsagiro? hat nem kene eroltetni.
ja es zsombor figyelmebe (is) ajanlom: nem akarok kozgazra menni, erosen valoszinu bolcseszkedes, most epp spanyol, de annyira bonyolult a dolog ezzel a szar uj erettsegivel, hogy nem hiszem, hogy lesz belole valami. sulban ugye nem tanulok spanyolt, ezert mas varosban, mas iskolat kene meggyoznom arrol, hogy nekem ott osztalyozo vizsgat kell tennem, de meg jo darabig azt sem tudnam letenni, ugyhogy.
az osztalyfonok ma meg kedvesen brutalisan probalt meggyozni arrol, hogy ne legyek bolcsesz, hanem kozgazos. DE EN NEM AKAROK!!! nem akarok valami hudejolfizeto, de halalra untato munkat. nem. akarmennyire is igyekeztem, humanos vagyok, meg ha a tori szar is.
vagy igazabol nem is tudom, mi vagyok. semmi. toltottem palyaorientacios tesztet, es a mennyire erdekelre kabe mindenhol egyest irtam. judyka nem erzi valami hasznosnak magat a tarsadalom reszire. a tarsadalom sem erzi hasznosnak judyt. ugyhogy jol ki fog vele baszni. mar el is kezdte. mua.
(miert nem lehet nempanaszkodos postom???)

2:47 du. |