vasárnap, június 22, 2003


na, volt fesztergom. azt hiszem, nem kellene a harmadik kezem, ha össze szeretném számolni, hogy három éjjelen mennyit aludtam... nade mesél.
első nap tulképp csak animát néztünk, ami kellemetes lyellegű volt, csak már elég szarul voltam alatta is. utána beteg voltam, ne részletezzük már. és fogalmunk sincs, volt-e boban markovic, mert vagy nem, vagy átaludtuk, de azt meg nem vettük észre.
második nap meg elég töményen, jó fáradtan, hs7 végét látja, de persze nem fogja meg különösebben. kispál elmegy-szintű, amorf ördögök nagyszerűség, emil.rulez! nagyon szar, legalábbis a múltkori gödrös élményhez képest. valami okos intelligens emberke leöntötte a hajós szintijét, úgyhogy az egyébként is unásig hallgatott és lagymatag lassú számokat a lehető legkevesebb átéléssel adta tudtunkra, és minden szám között felhívta rá a figyelmünket, hogy mennyire nem akar játszani. pedig a közönség elég hálásnak bizonyult. naezután másfél megint tök jó, belga meg már világosodással kísérve, négy körül kezdett. és lehet, hogy csak az én állapotom nem volt képes befogadásra késztetni az engemet, de ez is szar volt, inkább összepakoltunk és hazajöttünk.
összességében azonban jóvoltmegérte, csak most a negatív dolgokat részleteztem, ezért tűnhet úgy, hogy nem. a betegségről igyekez az ember megfeledkezni, a jajdeszar hőmérsékletekről is, a kemény földről és a... jó volt, na.
úrstenelalszom.

3:34 du. |