csütörtök, május 29, 2003


tegnap oriasi trip szegedben, inkább nyelvvizsgát halasztani mint egyéb okokbol, strandpapucsban. három orás sétálgatás, ennek a fele az eredeti cél érdekében, a másik fele meg titok. a strandpapucs persze kellemetes lyelleggel szertekurta (vicces szo) a lábomat, de ismerdmegszegedet játszottam. és a halasztásnál belebotlottam életem eddigi legsotétebb hivatalnokába. kozolte velem, hogy biztosan nem fogok eljonni a kovetkezore se, meg hogy milyen jo, hogy ennyi pénzunk van, ésilyenek. kicsit ingerulten reagáltam, még én is meglepodtem.
deviszont boldog pillanatok, amik olyan széppé tették a napot: az anyukám szulinapi virágának az illata, egy meglepetés elkészulése, egy dolog kiderulése, ami miatt már nagyon feszult voltam az utobbi egy hétben, és még sulba se mentem. valakik meg nofxen voltak, ha jol tudom (bár inkább nem szeretek tudomást venni rola, ugyhogy nem is biztos...)

és aki székesfehérvári (van olyan vajon???), az legyen már abban a városban jövö csut vagy/és péntek este, mert én is ott. és akkor legyen már jo is nekem. jovan?

11:43 de. |