hétfő, május 05, 2003


hát, nagyon hiányoztam már a netnek. azért jött biztos annyi emil is, szám szerint legalább három mult szerda óta. még mindig ékezet nélkül írok néhány szav, mellettem meg teveclubot néznek, amin mindig felba...
egyébként meg tök jól vagyok, legyen már június, vagy legalább vasárnap, a hétvége lehetséges szépségeit szétkúrta a rengeteg rokonhoz-trip, és még nincs vége, hétvégén ballagás. két olyan rokonhoz kell menni (egyszerre tartják az ebédet), akikhez szinte semmi közöm, az egyikkel azért vagyok köszönőviszonyban, mert egy sulba járunk, a másikat talán még soha nem is láttam. mindez egy hiperkarma-másfél-emil.rulez! koncert helyett, ami ráadásul vele.
és most tíz perccel hamarabb itt kell hagynom a gépet, mert el kell mennem hugomért a táncórájára, és 5 órát aludtam megint, és utálom a májust, mert mindig lerontok mindent a nagy javító-lázban, másfél hónapja nem tudok gitárra járni, a holnapi végre_megint_mehetek-órára meg nem tudok/tudtam gyakorolni. és vizsga, és egyébként tényleg tök jól vagyok, csak hiányzik nagyon, legyen már vasárnap. ja és ma megint kétszintű érettségi volt a téma, akkora kellemetlen dolog lesz, hogy el se hiszem.
viszont anyukámat megleptük jól, mint tán még soha, de remélem, valahonnan szerzek pénzt ahelyett, amit erre elköltöttem. kb az összeset, ami kéznél volt. és még mindig jól vagyok, végre meleg van, mondjuk még nem volt olyan tíz percem igazából, amiben ki tudtam volna menni az udvarra vagy ilyes.
miért használják a drága netet teveclubra? áhh...

4:48 du. |