hétfő, március 10, 2003


roviden lehet csak, szoval.

péntek az úgy hirtelen egészen jó lett (az egeszen nagyont jelent). mert voltunk viktorral smafun, ami gd volt, elotte meg keseru giliszta, és hat nekem így ranciddal ok is tetszettek am jól. viszont elotte valami... asszem, torzonborz. ezeknek a 14 körüli gitárosának száján jött ki ilyen: "nekem mind a három bejött, bár nemtom, mi hogy szóltunk." hát, izé.
aztán utolsó buszt én rosszul tudtam, igen, én. szoval hosszu séta meg stoppolas, amikor is eldontottem, hogy nekem bogárhátúm lesz, 80-nál már valami csodálatosan gyönyörű hangja volt. hazaér, reggelig beszélget, egy egész órát alszik, meg aztán a szülinapos vendégségben még hármat.
és hát szülinap. ezentúl "még csak 16 éves", ami - lássátok be - komoly előrelépés. na jó, igazából nekem még nem volt akkora trauma, mint judynak mondjuk. viszont kaptam sok csokit meg virágot, tavaszi virágokat, és ezek az apróságok elfeledtetik a drága ajándékokat, ezek miatt érdemes öregedni. tulipán áll az asztalomon, kedvenc, csudajó. ennyit mára a bölcstől.
depressziós pedig nem vagyok, pedig e-mailek sora jött vigasztalni.

5:04 du. |