kedd, március 04, 2003


megint színház. így heti rendszerességgel ez már nem tetszik nekem annyira... a darab - szent johanna - nem is lett volna rossz, ha nem húzzák el annyira nagyon a monológokkal és a semminemtörténik, csak mégjobbanelmondjuk, hogymennyire dolgokkal.
a nemérzijólmagát-csillanásokat pedig tessék teljesen elfelejteni. a hétvégéhez legalábbis nem voltak. jó volt az egész, az utóbbi időszak legkellemesebb tripje bárhová is. és ráadásul találkoztam az összes lehetséges emberrel azt hiszem, akik hiányoztak nekem és találkozhattam velük. naéspersze viktor, aki nekem is szivemcsücske lett, ha már így.

már nagyon régen lettem meglepve úgy, mint tegnap. hazaértem, és egy új íróasztalt találtam a szobámban, rajta cetli: boldog szülinapot. basszus. tényleg nem számítottam rá. állítólag a következő lépés egy rávaló számítógép lesz, különbejáratú, ja. azt már csak én teszem hozzá, hogy a következő meg valami szélessávú net lesz.

leveleztem dévényi istván úrral, kedves bloggereknek ez a név mostanában ismerősen cseng, ráadásul nem túl kellemesen.

9:15 du. |