szombat, február 22, 2003


whoa, tegnap volt bál. a baj ott kezdodott, hogy már egy hete nagyon nem akartam - egy egész este/éjjel, amikor alvás helyett nem fogom jol érezni magam. hát ez a bál nagy részére igaz is volt, bár szerencsére legalább az elso buszra nem kellett várnom, mert barátnonel aludtam. dumáltunk ezzel is, azzal is, találkoztam azzal a csajjal, aki a régi sulimba jár, és a barátja velem csalta meg, de kedélyesen elcsevegtunk. ráadásul annak a srácnak a mostohatesója, akin én kiélném a pedofil hajlamaim... és a kor bezárult. és megismertettem magam azokkal a rokonokkal, akik már évek ota nem láttak, és a fiuk is az én sulimba jár, csak o sem igazán tudta, hogy én vagyok az, de ezentúl majd biztos tudja. tehát társasági életem szempontjából roppant hasznos volt az este, mert még egy rakás ember volt, akit eddig nem, de ezentúl igen. viszont rosszabb volt a valentin napnál is... utáltam, hogy a hülye párok egymás nyakát simogatták, és ez kb olyan volt, mint ha az én nyakamat valami nagykéssel simogatták volna... és bocs, de azon tul, hogy elég minimálisat aludtam, most még matekon is voltam, szal cseppet fáradt judy.
deviszont van cd-m, judy küldte, és annyira nagyon orultem neki, hogy. kuldjetek nekem cd-t, mert akkor méges sokkal jobban foglak benneteket szeretni, pedig már igy is eléggé ám.

3:53 du. |