hétfő, február 10, 2003


tudjátok, milyen rossz, ha osztálytárs pisilés közben hív fel? nagyon.
még nem is meséltem nektek, hogy pénteken kitoltam egy buszt. a pályaudvaron már vagy tíz perce küzdöttek vele, a végén már két sofőr meg egy volános nő, és én igazából csak azért mentem oda, hogy megnézzem, ugye ez nem a mi buszunk lesz. de a buszban ülő sofőr kétségbeesett tekintete összeakadt az enyémmel, és nem tudtam elmenni, hát kérdeztem, segítsek-e. kicsit mosolyogtak a dolgon, de mondták, gyere kislány. aztán két nekifeszülés, és a másodikra már sikerült. persze, most mondhatjátok, hogy véletlen műve, de én tudom, hogy én segítettem az emberiségen ezzel, hogy ez miattam sikerült. és ez tök jó érzés! mai jelmondat: tolj ki te is egy buszt a boldogságért.
mellesleg bébiszittelést túléltem, és a beígért tíz óra helyett fél háromkor végeztem is.

5:57 du. |