vasárnap, február 09, 2003


térdet csapkod.mint általában.
marci azt mondja, rosszindulatú vagyok, nem ismer rám, ilyenek. nem tudom, lehet, hogy igaza van. mindig is rosszindulatú voltam szerintem, legalábbis mindig olyanok mondták rám, hogy gonosz vagyok meg cinikus, akiket nagyon szerettem. és ne kérdezzétek, hogy miért. bazmeg, zsombornak nem kéne romantikusnak lennie, mert ez a dalszöveg most kicsit rossz volt. majdnem elérzékenyültem! szerelmes akarok lenni, annyira kéne szerelmesnek lenni... nem igaz, hogy engem rohadtul senki nem tud szeretni, és hogy talán emiatt az utóbbi időben én sem tudok szeretni senkit úgy... persze, aki rosszindulatú, az ne várjon sok jót... ennél még az is jobb, ha legalább egy kicsit reménytelenül szerelmes vagy... de ez így már nagyon kényelmetlen. szerethetne valaki, tényleg.
raz is megkérdezte, hogy "és a szerelem?" és kénytelen voltam rá olyat válaszolni, hogy rég találkoztam vele. tehát semmi semmi semmi! s e m m i ! jajj, ne rinyálj, judy. nem tesz jót. csak mennek a hülye gondolatok a fejedben, ami nem hagy aztán békén.

12:55 de. |