vasárnap, február 09, 2003


na. raz hosszas választ írt erre: 2/7/2003 5:09:21 PM. köszönöm. egy másik kedves enba meg csak annyit, hogy "szeretem a blogodat". én viszont nem szeretlek téged, kedves enba, ha ennyire hanyagolol engem! érted? ne intézz el három rohadt szóval, amiből az egyik csak egy betű!

ezen kedves szavak után jöjjön a mese: most itten vagyok keresztanyuéknál, de ők nincsenek itt, mert ők buliban vannak. helyette itten van a két kicsi fiuk, egy kilenc meg egy három éves. (három éves és egy napos!) ez utóbbi a keresztfiam is, no és mindkettő az unokatesóm. tehát én most bébiszittelek. 11-kor sikerült is elaludniuk, de addig kicsit kikészült szegény judy. ha valaha is aupairnek akarok menni, fogjatok le. de legalább van kibaszott lassú internet.

nagyon hosszú levél megírása után nem vagyok benne biztos, hogy el is ment, de majd raz megmondja. nem fogom megírni újra.

12:00 de. |