szombat, február 15, 2003


most kaptam: "több tucat feketeinges, árpád-sávos fiatal tart rendezvényt a kossuth téren. tőlük 200 méterre több száz neonáci-ellenes tüntető demonstrál." mekkora prögés lehet ott most... hehe.
utálom a valentin-napot. minden gyík vörös rózsával szaladgál és a képedbe röhög, hogy nesze, én fontos vagyok valakinek, te meg nem. ha mégis lenne ilyen személy, akkor biztosan megkérném, hogy rohadtul ne ünnepeljünk bálint napot. mondjuk kolos napot, esetleg. ő úgyis jófej.
ma délelőtt shoppingolás (sejj, ha bg olvasna... fujj, amerikai szavak, fujj.) ment az egész családdal. ismét megállapítottam, hogy utálok mindenkit, akinek s-es a mérete, de vettünk egy szoknyát is, bálba. nagyszerű dolog lesz.
nyaralásra meg mégis kénytelen leszek elmenni a családdal is, valószínűleg mályi nevű helyen fogjuk rontani a levegőt (a családi nyaralások mindig borzalmasak), amihez közel lakik veres ági, tavalyi due-táborban láttam, de még soha nem beszéltem vele, szal eldöntöttem, hogy most fogok. talán egy kis színt visz két hetes nyaraláson rohadásba. tényleg nagyon szörnyű volt tavaly is. nincs annál rosszabb, mint két hétig ne szólni senkihez a családon kívül, még net sem volt.
és csekkolni mester cukormáz-dizájnját. (jnj, csodás. így kell írni???)

12:40 du. |