kedd, február 25, 2003


mivel már nagyon untam az előadást, megszámoltam, és épp hatodjára látom színházban a dzsungel könyvét, mindig ezen a zenei alapon nyugvott, de mások adták elő. szal már kicsit untam, főleg, hogy mészáros tamás sokkal jobban játszotta énszerintem, dehát ő elszerződött szegedről. nademost megint netezhetek sok pénzért, mivel az előző buszom elment, a következő meg még jó sok idő múlva jön. de itt legalább lehet hallgatni rádiót. webrádiót, úgyértem. miért jó nekem egyben írni szavakat, mi?
elhatározás kérdése az egész, nem lesz rossz hangulatom. vannak jó dolgok is az életemben. ma pl nagyon finom meggyes croissant-t ettem. igaz, hogy drága volt. igaz, hogy...
fejezd már be, judy! nem jó ez így...
ma az osztályfőnököm elmondta, miért lesz nagyon okos lépés nekem nem kommunikációt tanulni, helyette meg közgázt. mert hogy nekem van agyam a matekhoz is, és a kommunikáció milyen komolytalan szak már. mondjuk ezt én hoztam fel először, de matek fakultációra nem akarok azért menni. inkább a különtanár. osztályfőnök egyébként matek-fizikás.
majdnem nem hallottam meg a telefont.

9:09 du. |