hétfő, február 17, 2003


ma jó volt hazajönni, mert a buszon egy olyan sráccal dumáltam, akivel még soha. mert nem bejárós, egyébként. cska szegénynek szervizben van a kocsija, ezért kénytelen volt busszal átjönni. annyira sajnálom... nekem sosem lesz kocsim, ő meg 18 éves... basszus. elkeserítő. meg a tudat is, hogy nyáron egy egész hónapig egy bankban kell dolgoznom. egy bankban, unalmasabbat keresve sem. én akartam, de nem vagyok benne biztos, hogy megéri... no de sebaj. hátha így lesz jogsim egyszer. ha autóm nem is. szóval legalább az esély meglesz, aztán ettől függetlenül jogsi még nem.
jó lenne valami okosat mondani, de képtelen vagyok rá.
már nagyon unom a telet, és azt is, hogy mostanában mindenki folyamatosan arról beszél. viszont még sosem esett annyira jól a tavasz, mint most fog. már előre izgulok az első igazi napsugár miatt, az első igazi tavaszi virág miatt... a tulipán a kedvencem. szentimentális kedvemben vagyok.

5:34 du. |