szombat, február 01, 2003


jajj. de jó itt. mindenki nagyon orul nekem.
a legutolso postom el sem ment, reg voltam itt. azota bankut nevu helyen rohadtam, ahova meg a busz sem jar fel. ebbol az kovetkezik, hogy ma reggel kb harom oras alvas utan (ez sem egyszerre) hatkor felkel, osszepakol, gyalogol 20 centis hoban lefele hegyrol masfel orat, aztan var buszt egy olyan falvban, ahol meg akartuk szamolni a hazakat, de a masodik kez nem lett teli. busz, miskolc, var busz, var vonat, vonaton szetun agyt, pesten masik csajt felteszi hazavonatra, mert a masik csaj rohadtul eltevedne. namost ehhez beszel zsomborral: meg tudod mondani, hogy kell eljutni keletibol zuglo palyaudvarra? hova? zuglo. zuglon hova? palyaudvar. milyen udvar? palya. vagy legalabbis vasutallomas. ott van olyan? aztan valamit magyaraz, de nem tul biztato. mindenesetre fut, és megprobal. hetesen nenit megkerdez, amolyan oslakosnak tunik, de o nem tudja. kis gondolkozas utan mondja, hogy bosnyakon szalljunk at valamire. de en ekkor meglat nagy zuglo felirat, leszall, rohan, csajt felrak. zsombor hív: mit is kerdeztel es en mit is mondtam? aztan mondtam, hogy okosat mondott, akkor most azt, hogy hogyan jutok el hozzajuk. buszra fel, aztan kozeledik aranyos neni, kerdez, ehh, igen, ott figyel a piros karszalag. es o nyert, bazmeg. pedig hogy orultem, hogy mennyi penzt megtakaritottam. aztan hiv zs, es asszem, nem voltam noies finomsagom teljes tudataban, ezert nem is tudtam aszerint beszelni, majd ideer, es az elso mondat (nehany utan): adjatok nekem internetet. ez persze kozfelhaborodast valtott ki, de egy hete nem ultem gepnel, gepelni is elfelejtettem.

1:17 du. |