hétfő, február 03, 2003


ha már igy masfel oraja ulok a gep elott, akkor irni is kek valamit. igazabol nincs is kedvem, ma még gondolataim sem nagyon voltak, per se erre mondhatnátok, hogy egyébként sem, az ember megszokja egy ido utan. nem mondanam, hogy olyan sokkal komolyabb dolgok foglalkoztattak ma, mint hogy miért szar a kaja a menzán, miért romlott el alattunk a busz, miért nem szoltak nekem is, hogy dolgozat lesz. ezek mind annyira érdekfeszíto dolgok, hogy nem is hiszem el. egyetlen batyam mellesleg fikazta a problemaimat. meg a noi kozlekedest. meséljetek nekem a noi kozlekedesrol, ami nem vezetes, hanem valami, ami az elozo bejegyzeshez kapcsolodik talan. azert, mert nem vagyok pesti, meg nem kell azt mondani, hogy noi kozlekedes. mar megint a baromi fontos problemaim. ha nem vigyazok, egyszer meg azt kell mondanom, hogy ki vagyok bekulve a vilaggal, ami azert eros tulzas lenne. de ami miatt nem, az mind annyira jelentéktelen dolog... ez az egész blog jelentéktelen. az egész életem. rossz ezzel a tudattal felkelni.

5:52 du. |