szerda, január 15, 2003


reggel van, nagyon reggel. de én olyan csini vagyok... és ez jó nekem. csak a nadrágom szárát kellett betűrni kicsit a cipőmbe, mert egy egész nap fűrészporos-sós-havas-lötyis nadrág rontott volna a csajszis imidzsemen.
zenesuliba járni pedig jó móka. kell csinálni vizsgalapot a vizsgára. tegnap két órán keresztül alkottam. ugyanis mindenféle díszítéseket kell rá rajzolni. én lerajzoltam pl a gitárom. a legjobb módszer, hogy megismerjem. már minden apró részletét le tudnám rajzolni fejből. szeretem. szép lett. csak gitározni nem tudok még.
táncóránk lesz, még kíváncsi leszek, milyen nagyszerűség lesz ez magassarkú cipőben... ehh. nem ilyenkor kellene ezzel kísérletezni, mi?
any ma reggel leszidott, hogy miért nem köszönök el tőle. érdekes, az utóbbi öt napban nem tűnt fel neki, hogy egyszer sem köszöntem? egyszer úgyis ismét jóban kell lennünk...
és még azt is, hogy el van döntve, nem pécsre, hanem székesfehérvárra megyünk kirándulni májusban. még jó, hogy andor nem olvas. mert most ennek örülünk.
















7:54 de. |