csütörtök, január 02, 2003


naccerűt játszunk a volt barátommal, akit már emlegettem itten, és utálom, mint a szart (ki szokta mondani ezt a nemes költői hasonlatot? nem tetszik, de most rendkívül találó. nemtom, ki szokta mondani.) szóval a tesója meg ő már két hete hívogatnak, majd nem várják meg, hogy felvegyem, aztán cinikus és rosszmájú újévi üzeneteket küldenek, és fogalmam sincs, hogy ez mire jó. a legutóbbi: á, kitöröltem. na mindegy, szokás szerint azzal baszogatnak, hogy nem futok. ("futósikerekben gazdag új évet kívánok...")és mégis kit érdekel? úgy látszik, hogy csak őket, de fogalmam sincs, hogy miért. most így semmiről sincs. és még én vagyok a kislány... mindenesetre én meg sikeres érettségit, felvételit, nyelvvizsgát kívántam neki, mert sík hülye. vagyis őt meg az nem érdekli. elbaszott négy hónap, ó.
ma nagyon, őőő szóval 4:45kor keltem, nem mondom el, hogy miért, szóval szilveszter után aludtam 3 órát, ma éjjel 4et, nagyon csodálatos dolog ez, muá. otthon engem meg már megint utálnak, bár már kezdem megszokni, sőt.
de legalább szilveszter jóság volt, az, hogy mennyi negatív léleknyomulás volt, ne tévesszen meg benneteket, és persze az idő sem, mert az még mindig nem jó, és nem is lesz, mert csak.

4:57 du. |