szerda, január 01, 2003


megyek hazaaaa! judyék örömére egész éjjel a net előtt sztondultam... ööö, nem sztondultam, csak most ez a szó tetszett ide a legjobban. szal negyed kilenc, a redőnyök miatt itt még sötét van, de judyanyu mindjárt kivisz engem buszhoz. judynak nagyon kedves emilt hagyok itt, hogy miket is írjon már meg nekem lécci, nagyon fog neki örülni. de naccerű zenéket töltöttem le, és persze naccerűeket nem, mert azért elég tetű a kazaa. most csupa ellazulós acides meg ambientes meg még trip hopos dologra is vágyom. dnbre nem igazán éppen. holnap persze ez teljesen másképp lesz. judyanyu ébresztése, csók nektek. negyed 11kor már a saját ágyamban fogok sztondulni, nem sztondulni!! csak ez a szó nekem hasonló hangulatú a baszni a rezet kifejezéshez, ami megint csak nem egészen ugyanaz mindig. jó zene rulz, de most itthagyom, és hazafelé valami olyasmi fog szólni a fülembe, hogy "január egy és itt vagyok nemtommilyenszó" mert ez mennyire illik már. ahhoz képest, hogy fél kilenc van, egészen tudok gépelni. judyanyu ébresztés. megyek hazaaa! nem is örülök annyira, de aludni jó lesz.

8:25 de. |