péntek, január 24, 2003


ehhe... négyes! négyes lettem fizikából! az okokat ne kérdezzétek, sík hármas voltam. szal csak kémiából meg tesiből leszek hármas. nagyszerű dolog.
ember, ne akarj ehhez a géphez jönni, légyszes, ne akarj, mert akkor még én írnék ide...
[...]
köszönöm, hogy mindezidáig nem jöttél ide mégse. jófej vagy, szeretlek. akkor írok még.
zs írt nekem okos megfejtést a számlálós dologra, és van benne valami. még az is lehet, hogy igaza van...
a bzmotok pedig nem halnak ki. ennek örülés megy. holnap gitárvizsga, ótejóúrsten. mondjatok valamit, hogy ne keverjem össze a kettes húrt a hármassal! nem szoktam, csak egyetlen egy darabban, és az rossz lesz nekem.

tegnap este megnéztem végre a nyisd ki a szemed című spanyol filmet. ezek után kíváncsi lennék a vanília égboltra is. lehet, hogy nem a megfelelő filmeket néztem eddig, de az utóbbi időben ez volt a legnagyobb hatással rám. tényleg jó volt. bár sokszor éreztem, hogy most már végképp nem értem, és a vége is nagyon nyitott maradt, de az ilyeneket még jobban is szeretem. ezentúl a trainspotting után fogom emlegetni, ha fav filmeket kérdeznek. egyébként ne hallgassatok rám, ha bármire is véleményt mondok, mert nincs még kialakult ízlésem, személyiségem sincs, nemtom, mit akarok akkor meg...


4:02 du. |