szerda, január 01, 2003


egyébként utálom, hogy nem a jó időpontot írja ki ez a szerencsétlen. mert négytizenöt van. reggel. azt is utálom, hogy ha valaki nem mondja meg, hogy mit akar. és azt is, ha olyan kíván boldog új évet, aki nagyban hozzájárult az előző elcseszéséhez. ezt persze ne vegy magára mindenki. igen, holnap mindenkinek meg fogok felelni. neked is, aki azt mondtad, hogy lelketlen vagyok, igen, elmegyek hozzád. és neked is, aki barátodnak nevezel, talán a legjobbnak, pedig te is tudod, hogy ez mit jelent, igen, elmegyek a koncertedre. csini leszek, hogy büszkék legyetek rám, és ki is húzom magam, tudom anya úgy nagyobbnak látszanak a melleim is. ez is csak külsőség. ami ugye kit érdekel. ambientet adjatok, szükségem van rá. ha hétköznap lenne (de hisz az van!), akkor lassan kelnék. de nem is olyan sokál meg fogok oda érkezni, ahonnan minden nap elindulok. ez most gyönyörű szerinted, de konkrétan a buszpályaudvarra gondoltam, és nem valami x tudatállapotra.
fáztam, hát felvettem a pulcsim. mert minden annyira automatikus körülöttem. pár hete azt vettem észre, hogy nem is arra mentem haza, amerre akartam, de akkor már majdnem otthon voltam. mert hazamenni is annyira automatikus, nem kell hozzá gondolkodni semmit, addig is lehet máson. épp ezért jó hazamenni. automatikus... ha éhes vagy, eszel, mert van mit. ha szomjas vagy, iszol, mert van mit. van hová hazamenned, és van mit felvenned, ha fázol. nincs kedvem kipróbálni, milyen az, ha ez nem ilyen egyértelmű. szóval életemnek ez a része egyelőre rendben van. de miért mondom már automatikusan, hogy nem, barátság nincs is? pedig ezt nem régóta gondolom (tudom?), és már teljesen egyértelművé vált. és látjátok? ez nálam elég gyakori téma. szerelem olyan rég volt, hogy el is felejtettem, milyen, hát nincs jogom beszélni róla. de kedvem sem. marad a friendship. lőjetek le. válts már. zene. már megint. az életem egyforma dolgokról szól csak. tudod, ez is automatikus. vigyél már bele valami újat. te. az enyémbe. hogy ne legyek olyan filozofikus, viktorral afterpartyzni fogunk. jó lesz, jó. és megígérem, hogy az alatt nem fogok bloggolni. de most annyira jó... és persze felesleges. gépelési gyakorlat, mondjuk.
újévi fogadalmaim egy részét már be is tartottam, és most idézek is athinától: "halak: Rendkivul csekely a befolyasod a barataidra, ismeroseidre es az emberek kikerik maguknak allando erofitogtatasodat. Onbizalomhianyban szenvedsz es altalaban veve egy szarcsimbok vagy. A Halak remes dolgokat tesznek kis allatokkal." rendkívül csekély befolyás rendben, barátok résszel azért bibi, mert tudod, hogy nincsenek is, önbizalomhiány is stimmel, szarcsimbók, hát, valószínű, de ezt azért rátok bízom, a kis állatokat pedig én egyértelműen a család macskájára értem, és akkor az is igaz. horoszkóp póva rulz.

5:24 de. |