kedd, január 14, 2003


egészen sok mondanivalóm lett volna a mancs-tűsarok szexes cikkével kapcs, de mivel mester nagyon hosszasan ecsetelte, én már nem fogom. zsaklin, meg ne sértődj, de az a cikk viszi az egészet, és kicsit... nem találom a megfelelő szót. egyrészt azért olvassa el mindenki, de ha én pasi lennék, nagyon megijednék. mert lehet, hogy jól csinálja szegény, vagy legalábbis jó úton halad, és akkor ez itt azt mondja, hogy biztos nem, mert minden pasi önző, és egyik sem ért a nőkhöz. engem még csak olyanokkal hozott össze a sors, akik állandóan azzal nyaggattak, hogy mondjam meg, mit is szeretnék. én meg nem kezdtem el neki magyarázni, szerintem az sem lehet túl fényes, ha jól csinálja, de külön használati utasítást kell adni közben. mindenesetre figyeltek. vagy próbálták. vagy úgy csináltak, mintha? ehh... na, mégis írtam róla.

5:47 du. |