szombat, december 28, 2002


unalmas, elbaszott, észre sem vehető karácsony. dear jesus, thnx edgar allan poe verseit, de nem igazán értékeltem a kerényi imre médiaegyensúlyát. jesus, miért hiszed, hogy ha egy könyv címében benne van a média szó, akkor azt már meg is kell venni nekem? főleg, ha azt sem tudod, ki az a kerényi. fujj. ki is cseréltem. és köszi a discmant, de nem igazán értem, hogy miért a hugom listájáról kellett választanod nekem cdt. én nem kértem avril lavigne-t! azért már hallgattam, az egyes, hatos és nyolcas track különösen alkalmas arra, amit nem itt fogok nektek kifejteni, nem. és fact a szádba, jesus, hogy ok, hogy előre megmondtad, hogy otthon kis ajándék lesz, fejenként tíz körül, de anynak vettél 70 körül minden szart, és főleg a fogyasztó tv-shopos elektromos izéért haragszok rád, mert hogy lehet ilyet adni egy nőnek? tapintatlan köcsög. na szal új gépet nem tudunk venni, mert nincs pénzünk, de anynak ennyiért minden haszontalan vackot, meg már van vagy 10 dvd lemezünk, és biztos, hogy dvd lejátszónk is hamarabb lesz, mint egy új gépem, pedig tudják, hogy mennyire reszketek érte! basszus. szal karácsony szar volt. és az első a keresztapám nélkül, ami megint meghatározta a hangulatot, muá. ennyit erről.
most a bankban vagyok, idejött a takarítónő, nemtom, hány éves, de ott van a kora. és megkérdezi, mit hallgatok, és mondja, hogy imádja a kispált, és leveszi a fejemről a fejhallgatót! basszus.

2:32 du. |