szerda, december 04, 2002


tegnap meg előtte nagyszerű offline dolgokat írtam, de ma nem hoztam el...
tegnap a szokásos negyedórás gitárórám másfél órásra sikerült, ami elég jól tudott esni. meg még otthon is játszottam. akkora gitárzseni leszek én... szerencsére visszajött a régi tanárom, akinek elég egyszer eljátszani a dolgokat és szarul, de már megdicsér, viszont folyton a tartásom miatt baszogat. kit érdekel, hogy játszom, a lényeg hogy csudaszépen tudok majd ülni. és ott volt a szabolcs is, és az jó volt (: mert ő olyan kis aranyos. és énekszakos, ami vicces dolog, és annyira sem tud gitározni még, mint én. nem is kezdtem későn, ha ő huszoniksz évesen.
írtam még arról is, hogy férgek vagyunk egy nagy bélben, meg arról is, hogy hazafelé azon gondolkodtam, hogy majd hazaérek, és összeugrál vajkés (a kutyám), de nem fog zavarni, legalább van, aki szeret. aztán eszembe jutott, hogy nincs is kutyám. és akkor nyilván más sincs, aki szeret. (szeretlektéged-emileket lehet küldeni ide. ha ezt a hivatkozást elbasztam, akkor bocsi.
ma annyira nagyon fáradt voltam... és náthás is vagyok erőteljesen, meg az eső is esik már ötödik napja... és zsomborral ellentétben én nem ébredtem jól. fél hatkor nem lehet jól ébredni.

4:49 du. |