szombat, december 21, 2002


nos. dan gépén alvint (!) hallgatok, meg kellene fürödni, de másoknál sosem szeretek, mert nemtom beállítani a vizet meg mégis, és főzni lenne tök jó, sőt, a nőies jóérzésem azt diktálja, hogy mekkora lenne már kicsit takarítani nekik, de én is emberből vagyok valahol, és ha any megtudná, hogy máshol takarítok, mikor otthon sosem, akkor nem örülne annyira szerintem, mesterék meg elmentek moziba a harry potterre (!), és nem értették, hogy én miért nem akarok menni. véglülis én sem értem, mert mekkora film már, főleg, ha mondjuk nekem kell fizetni a kurva drága belépőre, mikor remélem, lesz vonatra pénzem (na jó, lesz), és engem tök nem érdekel a hp. ja. tegnap csak egy szaloncukrot, egy kakaóscsigát és némi sültkrumplit ettem, ma még semmit, fél egy múlt, de ahhoz képest jól érzem magam. csak még mindig koncert-szagom van. most transglobal underground feat natacha atlas, ugyanazon a gépen. menj el ezen az emberen. zs ül az ajándék mellett, bazz, és gépezik. és sztem még zavarban is van, mert tudja, hogy az az övé, de nem biztos benne, és nem tudja, hogy hogy fogja megfejteni a dolgot. de én nem fogok odamenni, hogy figy, ez a tied, vedd már észre, mert ahhoz meg nincs kedvem.

12:38 du. |