hétfő, december 02, 2002


helyesbítés: "mintha sokszor néznének bme-ről. ami kb 2 ember, és az egyiket szeretem is én nagyon, a másikat csak azért nem, mert nem ismerem, de majd ugye ha elmebeteg napsugarak...
ma olyan dolgaim voltak, hogy ilyet írtam (kézzel): egyházy. meg gondolkodtam arról, hogy ugye a belső élősködő férgeknek nincs belük, mert a mi belünkben laknak. lehet, hogy mi egy kurvanagy valami belében élünk, és ő azt mondja ránk, hogy a kurva életbe, már évezredek óta nem tudom kiirtani a férgeket a belemből, pedig iszok rá egy csomó mindent (ez lenne az árvíz?), meg a tabletták (meteor?), stb... és akkor itt a megoldás a nagy kérdésekre.
délután egy előadást kellett hallgatnunk a gömbi geometriáról. egy nagyon kattant fickó tartotta, de a végéről eljöttem, mert nehogymár a következő busszal kelljen hazajönnöm, tehát most én itt. mondott egy olyasmit, hogy csak az az arany, amit saját kezünkkel verünk ki, amit mondjuk nem ő talált ki, de akkor is.

4:54 du. |