szombat, december 21, 2002


a fenekem alatt elég konkrétan rezeg most egy erősítő, irigyeljetek ezért engem. sok ember itt van, és két órája döntöttük el, hogy elmegyünk valahova. de most gitározunk. (nem, én nem) erdan hazament, ezért már nem icq-zok. holnap hazamegyünk, ezzel egyidőben szerintem fel fognak engem világosítani az életem céljáról. alig várom. ebből a magasságból nem lehet gépelni. ma is szerelmes lettem egy emberbe. mert finnül tanul. egyszer én is elkezdtem. nem is mondtam még nektek, hogy megnyertem a sul angol fordítóversenyt az 56 emberből. pedig én fejeztem be leghamarabb, mert ment a buszom. bejárás rulz. nem is az volt jó, hogy nyertem, hanem hogy eddig ismeretlen emberek, vagy akikkel két szót alig váltottam, szal ők a nyakamba ugrottak és körbepuszilásztak. köszönöm nektek, hogy a nyakamba ugrottatok. jól esett. én is szeretlek benneteket.

9:43 du. |