kedd, december 10, 2002


::..vidéki jeány kalandjai..::
"Szollosi is the 49,118th most popular last name (surname) in the United States"
köszönöm a rengeteg blodognévnapotjudy emilt, tényleg, mindenkinek. ohh, meg sem tudom számolni, hány. nahát, hogy ennyien szeretnek... :-P
muá, holnap megyünk hajtani. nyulat. ez most tök parasztosan hangzik, de fizetnek érte, lóghatok legálisan egy napot, állítólag tesiből is ötös, (eddig két darab hármasom van, akkor sem tudok kézilabdázni) most mondjátok meg, hát nem megéri? ráadásul edzésnek sem utolsó, mert az az utóbbi időben kimaradt az életemből. úgyhogy ma valsz barátnőnél alszok, mert 5 előtt kellene kelnem, amúgy meg nemtom, hogy milyen lesz, de fizetnek érte. és az most kell. ha már ellopták tőlem a... ezt már írtam.
gitáron megint épp 45 perccel kezdhettem később, de nem baj, mert tök jó kis jam session alakult ki előttem, gitár-ének-cselló. be akart szállni az egyik énekes zongorával, de azt már nem hagyta a tanár. mellesleg most elég gáz, de a tanárom két zenesulban tanít, az egyiket lehet, hogy ott kell hagynia, és az az, amelyiknek én a diákja vagyok. és a másikban már nincs helye vállalni. ez nagyon rosszul esne! ez meglehetősen hülye bejegyzés, be is fejezem.

5:16 du. |