szerda, december 11, 2002


"...a Bankrupt. Idén utoljára játszottak ebben a galaxisban, mert nemsokára felveszik az új albumot, most arra készülnek. A számok között egyre több a magyar nyelvű..."
híreinket olvasták. tök jó.

naszal ma voltam nyúlhajtásom, hallom az ismételten feltörő röhögéseket, pedig nagy királyság, nem mentünk sulba, és kerestem is rajta, nahát. és megyünk máskor is (: amúgy a sul krémje volt ott (engem leszámítva persze), csupa jófej ember, nagy buli volt, na. de baromi hideg. nagyon. még jobban. egész délelőtt kint, jujj.

utálom azokat az eladókat, akiknek hiába mondom, hogy nem, nem tetszett meg semmi, ennek ellenére rám akarja tukmálni az egész árukészletét.

mostanában nem tudok bloggolni. akkor sem. és tegnap befizettem a nyelvvizsgát, ma meg nem találom a csekket. bazmeg. nem is én lennék... de tényleg nemtom, hol van. harmadjára talán sikerül... nem, nem akarok háromszor fizetni egy vizsgáért.

3:47 du. |