péntek, november 29, 2002


a t.a.t.u. akkor is jó együttes, főleg oroszban, és még leszbikusak is a tagjai!
lassan megyek, mert szemem meghalni akar már, meg megyek ebédelni, muá. kihagytam egy fizika tz-t, és ha hazamegyek, gitárolok, mert már kedd óta nem. már nem fáj az ujjam, ilyenkor erősen hiányzik... ha megtanultam klasszikuson amit kell, akkor majd valami olyat fogok, amihez kell erősítő, és nem csak népdalokat lehet rajta játszani, vagyis nem azokat. de hogy ez majd bassz lesz vagy sem, azt nemtom. de először persze ezzel kéne kezdeni valamit, mert nem lesz belőlem semmi.
a régi sulba is be akartam menni, de már nem fogok. vagy igen. tulképp ráérek. igen. bemegyek. talán. nemtom, na. de tulképp minek? vagy miért ne? jó lenne megtanulni nagybetűket is gyorsan gépelni, mert addig mindent kicsivel fogok írni (továbbra is). szerintem ez a blog valami iszonyat, nem szól semmiről, nem vicces, nem elgondolkodtató, nem szép és nem okos, és sokat írok bele, de kb. hülyeségeket, amik engem nem érdekelnének annyira, hogy elolvassam, ha más írja. reggel 8 óta ülök a gép előtt. van értelme? inkább olvasnék meg gitároznék. meg any szerint takarítanék. szerintem ez kihagyható. a hiperkarmának lesz majd új lemeze. már eléggé várom... és még a múlt héten történt egy párbeszéd (a párbeszéd nem történni szokott...!?!!!), amit le akartam írni, de már nincs kedvem. a fősorát azért mégis: "az osztálytársam szokott mesélni ilyen mindenféle punkkoncertekről, és olyanokat, hogy beleköpnek egymás szájába meg minden." kurva elbaszott emberek kibaszott előítéletekkel. még sosem köptek bele a számba. mást se láttam. én nem voltam még discóban, ezért nem is mondok róla véleményt. (de. hogy nem is akarok menni. mert...) és utálom a hülye sznob picsákat, akik ha azt hallják, hogy punk, ilyenre gondolnak. ezt most be is fejezem, mert mindig ki tudok akadni, ami abból is látszik, hogy csúnya szavak jelennek meg sorra a képernyőn.

12:42 du. |