csütörtök, november 28, 2002


nos, már nem írok olyan vastagbetűs izét a bejegyzések elejére.
vicces, hogy itt a sulban a netscape nem igazán érti a tagboardot, emiatt mikor már végre betöltene egy oldalt, én meg elkezdem olvasni, a második mondatig se jutok, és újra be akarja tölteni. a régi sulban már állítólag mikrohullámos megoldás műxik. múltkor bementem, és akkor pofátlanul ki is próbáltam a tanári számítógépteremben, ez olyan nosztalgiás hely, mert tavaly mindig ott lógtam, általában órák alatt is, ilyen az, ha valakinek vannak jó eszközei, pl iskolaújság. láccik, hogy makó közelebb van a román határhoz, ide még nem ért el az explorer. az opera meg még úccse műx, mint a netscape, szal ja.
ma két kémia órával tömik a fejünket, az egyik rajz helyett. két óra bőven elég ahhoz, hogy én is feleljek, kémiából fogok megbukni. már csak ez az év, legalább egy kettest! :-P
nos, már a tanár is, röhögés, mi a fac van, én mindenből kimaradok? hüjje internet...

10:58 de. |