csütörtök, november 07, 2002


Judy megtalálta a csiklóját. Szerinte persze ez senkit nem érdekel.
Van 18 percem netni, hát nem vicces? Az idő szar, elbaszott egy napom volt két dolgozattal, ami hát. Tegnap mellesleg otthon fikáztam két oldalt, de most nem rakom be. Többek között arról volt szó, hogy egy köcsög, aki nem várta meg, hogy a felelősségbiztosító kifizesse a dolgokat, kifizette önfejűen, aztán minket ugatot le. Pedig akkor biztos, hogy mehettem volna gyöngyösre Mindenesetre el avgyok engedve tanár által holnap, tehát úccse megyek be makóra, mert inkább szegedre akkor már, az idén még úccse hiányoztam, mert az első benyomást azt azért meg lkellett alapozni... ez milyen mondat volt?!??? Számtechon meg nem volt jó a net, ezért kénytelen voltam kb figyelni. Meg admirálisoztam is, de az egy idő után nem volt vicces.Mennem kell! Nagy szívás ez így, netet akarok otthonra!!! Vegyetek nekem! Köszönöm.

4:28 du. |