csütörtök, november 21, 2002


::..vörös és fekete..::
mielőtt bárki baromi okos irodalmár lenne, ez a kabátom. új. kb 13 perces. és nem vörös, hanem piros. és el lett baszva a link lent, szal most kijavítom. kijavítottam. pedig nelm értem, mi volt rossz. szerintem jó volt. holnap smafu, még mindig, aztán nagy szervező póva van most, mert én úgy láccik, h judynál alszom, de ő nem lesz otthon, pedig én sokkal közelebb lakom... tömegközlexés, te vagy a mindenem. épp másfél órával később jön haza az első busz, mint kkfeh-ra. pedig harmadakkora távolság, bazz! amúgy nem értem, hát a sok enba, aki szegedre jár szórakozni (milyen szó...), az miért nem jöhet haza 4:45 előtt? amúgy épp 67 busz jár haza, de mind 4:45 és 22:35 között. ami nagy kibaszás. volán suxx.
és megfejtettem a ringet. azt nem értem, hogy én nem nyomtam meg magam soha!!! én nem mondtam magamra, hogy kopjak le...
amúgy kicsi gimnazista életképek - részlet: ma összeszámoltam a nyelvtan dogám pontjait, mert épp ponthatáron voltam, és 6 ponttal el lett számolva!
ebből pedig az következik, hogy mégis ötös lett! tökre örültem. legalább kurva magyarból legyek már ötös... ja, és ma elkeserítettek, jól, miszerint nem tud médiával indulni a töri. hogy leszek én így töri faktos? német sem tud mindig, pedig én nyelvvizsgát akarok, és az első helyen álló info sem mehet a média mellett. magyar szakos legyek, a kurva életbe???? nem akarok. magyar szak lúzerség, mármint szeretem, de annyira nem megyek vele semmire... mert elég jó vagyok belőle, de szerintem sok értelme nem lenne. törinek több. :(

5:09 du. |