szerda, november 20, 2002


::..világosság gyúljék má..::
aki azt írta, h tényleg zsír a blog, az a zsírt pozitív jelzőként használta?
ezt egy felnőtt olvasóm írta: "vannak mas 15eves bloggerlanyok is. valaki.blogspot.com. es hat az szar. a te blogod viszont jo, erett, melto, stb." érett! köszönöm. pszicho szerint pedig nyugodtan lehetek leszbikus. senki nem akar lebeszélni!!! hová jut a világ? hol vannak az erkölcsös és prűd emberek? még egy vélemény: "ami tetszik benned, hogy nem álltál be a sorba, nem majmolod a többséget. legalábbis ez jön át :)" muá. köszönöm. jólesés.
egy csomó embert ismerek itt, pedig csak egyszer volt rá alkalmam, hogy velük. jó dolog felismerni embereket, akik nyilván nem ismernének fel engem.
ma antropológiai vizsgálat póva volt nálunk, és bácsi egy mérőszalagot is tartva a kezében megfogdosott mindenkit, engem is, és mondta, hogy 90 a mellbőségem. pont ideális modellméret. más kérdés, hogy ennek nagy része nem a mellem, hanem a hátam, de akkor is.
és már nem csak a napfelkeltét látom a buszon, hanem a napnyugtát is. tavaszig elfelejtem, milyen is volt ez a város világosban!!! muá. nem szeretem a telet.

4:38 du. |