szerda, november 20, 2002


::..unaloműző póva..::
már annyira nagyon unom ezt a drogprevis interjút, több mint félórás nyersanyag, már le sem írom, amit dumál, a lényeget úgyis lejegyeztem, elég lesz meghúzni ezt is. most azért hallgatom, hátha mond még valami fontosat. annyira érdekelt a dolog közben is, hogy most hallottam, meg tudtam kérdezni egy olyat, hogy „egyetért az enyhítéssel, vagy elítéli a szigorúságot?” ennyire nagyon jól tudok kérdezni. ennyire kéne nekem újságírónak lennem. mondjuk csináltam interjút Kruzslicz Dáviddal is ebbe a számba, és az még érdekelt is, meg szerintem jobb is lett sokkal, és valószínűleg még egy kicsit többen is fogják elolvasni. mert engem példul jobban érdekelt, h Dávid hogy jutott el az RTL-ig, vagy hogy mi a véleménye a DUE-ról vagy a mai médiáról. meg ilyenek. jókat mondott. jövőre hozzá akarok jelentkezni, vagabor és dávid között kellett döntenem nyáron is, de aztán vagabor lett, szerencsére voltunk ott renitensek, ezért nem volt rossz, de csopvezről most nem mondok véleményt. kollektíve jó volt. hogy velem milyen, az más. juhé, vége az anyagnak, és rögtön utána Mártival tavaly készített interjú van rajta a kazin, ami a dadaista darabjukról szólt. szeretem én azt a csajt, annyira aranyos… muá. őt példul sajnálom a bethlenből. pedig nem sok embert. jó itt nekem azért most. azt hiszem. igen. jó. és változtatnom kellett, mert nem bírok sokáig egy helyben maradni… nem lesz majd jó nekem a tíz féléves egyetem/fősul… muá. na most end. most. muá.

4:08 du. |