kedd, november 19, 2002


::..szilveszter suxx?..::
ez csak arra vonatkozik, hogy nemtom, honnan vette a dani a szilveszteri smafu koncertet, mert január 31-én lesz az a GD est, nem dec. pedig hívott minket. pedig ez így rossz. na mindegy. ha már végre szegedre lejönnek, akkor már megnyuxás kicsi lelkem, mert náluk sose nem lehet tudni.
ez a mai nap úgy telt el, mintha nem is lett volna. szal nem történt semmi. még írnom kell ma 3 cikket, mert múlt pénteken lalpzárta, mondjuk kettő félig kész van. meg gitáróra, ez jó, csak ne lenne akkora balfac az a nő, aki 3 hétig helyettesít... meg tanulni, ahh, balga dolog. holnap pedig német tz, és még az idén nem tanultam, mert én voltam a nagyon okos, de új anyag is van, bazz! nos, úgy döntöttem, egy kicsit most nincs kedvem élni. persze csak úgy nyárig. régen maszíroztam már valakit any meg keresztanyon kívül. pedig fiúkat még szeretek is. talán nem leszek leszbikus, úgy gondolom most. majd meglátjuk. még mindig jobban tetszenek a fiúk. biztos csak megszokás :)))

4:11 du. |