péntek, november 15, 2002


::..muá? nem igazán..::
vége a hétnek. muá! télleg. és hétfőn nincs sul. és milyen dolog az már, hogy annak idején zs azt mondta, hogy aludjunk albiban, most meg elfelejtette, és hazamennek? pedig a holnapról volt szó, és mindjárt meg is fogom keresni azt az emilt, hogy legyen lelkiismeretfurdalása, jól. ez a szó télleg nincs egyben? majd megyek edzésre is, igen, én, pedig már több hónapja nem voltam, de végre egy délután, amin ráérek. és annyira hízok el, hogy muszáj. érted??! muszáj!!! nem mintha számítana valamit, nem is azért, hogy jól nézzek ki meg ilyenek, mert amúgy is egy elbaszott alakom van, de a régi kevés izmom is elvesztettem, és rossz, hogy elfáradok, mire felérek a másodikra. muá. egyébként meg hármasra állok tesiből, amiből régen mindig ötös, hát tehetek én róla, hogy nem tudok kézizni? tanár megnyugtatott, mikor rinyáltam neki, hogy kötélmászást is fog osztályozni. na, ez az a dolog, amit még legerősebb korszakaimban sem tudtam megcsinálni. megbukni tesiből, az mekkora szopás…
nem vagyok benne biztos, de asszem, bíró katától kaptam egy levélláncot, hát rózsaszín makkoscipő az arcába, és ezt meg is fogom neki mondani, ha télleg ő volt. miatta irtják az erdőket, ilyenre pazarolni a papírt… muá.

4:14 du. |