szerda, november 13, 2002


::..rózsaszín makkos cipőt a könyvtárosok arcába..::
tegnap nem elment net, mikor már épp postoltam volna egy egészen jó kis lélekfutós bejegyzést? mert a másik gépes teremben rendezvény ment, és azt hitték, hogy én attól még nem akarok fent létezni?
olyat is írtam benne pl, hogy zs írt nekem, miszerint a drogprevenció maga egy vicc, nem pont így, de tartalom hasonló, és erre itt reply, hogy igaza van, és kb felesleges az egész. Ja. ezt a ma lezajlott interjúból is leszűrtem, mert a fickó maga sem tudott túl sokat arról, hogy ezt mégis hogy lenne érdemes csinálni. és most izgulás megy, mert nem vagyok benne biztos, hogy elég hangosan beszélt az ember ahhoz, hogy én ebből majd halljak valamit. ugyanis ez mellette sem ment.
egyébként asszem, hogy az én straight edge-ségem összesen azért van, mert láttam az alkoholista, láncdohányos, direkt gyógyszerre ivó apámat 2 évi szenvedés után 35 évesen meghalni rákban. és az rossz volt. na de mindegy.
ma ellógtam interjú miatt 6. órát, aztán gondoltam, már 7.-re sem érdemes bemenni, tehát fél kettes busszal hazajöttem, fél háromtól itt vagyok, majd haza, fél hatra meg át szeged, mert menés színház. muhaha, tanulni? muhaha. mintha máskor menne. de most van mire fogni.

2:50 du. |