hétfő, november 11, 2002


::..kicsi straight edge kalandjai a nagyvárosban..::
Nem is akarom elmesélni, hogy mi volt, mert aki ott volt, tudja, aki nem, annak meg kb hiába mesélem. Nagyváros alatt ércsed te jól gyöngyöst, muhaha. A kedvencem az a hely volt, ahol azt mondták, hogy a lányok menjenek előre. De aztán én nagyon gyorsan ki akartam menni, mert rossz volt. Sok hmcs tomolt az atb-re, nyü. Rossz volt. De amúgy nem. És volt olyan, akinek meg nagyon jó volt. Muhaha.
A mai napom nagyon rosszul indult, mert mikor töltőt kihúztam hosszabbítóból, és kb 20 cm magasról visszaejtettem (mint mindig), akkor hifi megszűnt elektromossághoz jutni. Valahonnan szereznem kell egy hosszabbítót, mert a hiperkarma cd-m is benne van, és máshogy nem tudom konnektorhoz megfelelő távolságba helyezni. Aztán lementem, és rájövés, h hugom megette a csokimat, és akkor már éreztem, hogy nem lesz ez így jó. Meg is üzentem neki cetlin, hogy utálom.
Délelőtt hívott Vuki, hogy holnap válogatás az mtv-ben egy gyerektóksóhoz, mondtam, hogy muhaha, ugye ez csak vicc volt. Még ha fel is csigázna egy 14-18 éves korosztályhoz szóló műsor az mtv-n, akkor sem mennék oda, mert nem tudok beszélni.
Ma mondták nekem, hogy a héten adjam már le a cikkeket, és ez is vicces zsír lenni, mert hát igen. De jövő hétfőn még csinálnom kell egy drogprevenciós interjút, halljátok, emberek, drogprevenciósat, nos, remélem, felfogtátok.
Borzalmas idő van, rettentően utálok mindent és mindenkit, 5 helyen sem kaptam magyar narancsot, volt ahová nem is érkezett. :-P Vidékre nem jön el :-P

4:56 du. |