szerda, október 30, 2002


Van egy rajongóm. A huszadik megcsörgetés után bele is szólt. Eljössz szombaton diszkóba? Nem. Biztos? Biztos. OK, szia. Szia. Eme naccerű beszélgetésből levontam én következtetés: nem ismer. Mer ha ismerne, tudná, hogy nem járok én olyan helyekre. Ma meg be is mutatkozott, és kb negyedóránként hív fel. Nem ismerem, de valószínűleg valami hülyegyerek megint a buszról. Ingázás rulz.
Tegnap hosszú szünet tán újra kaptam levélt, ezúton is thanx Erikának a cédékér. Ma meg Virágtól. Érdekes ez, ő tanár, és akkor írja nekem, hogy épp zh-t íratok a fősulisokkal. Hmm. De azért persze tökre szeretem, már írtam róla régebben.
Szerintem a statcenter alapból úgy van beállítva, hogy ha akárhová szeretnénk menni benne, először mindig visszadobja, hogy türelem, mer sokan böngésznek.
Mellettem nénik sajnálkoznak, hogy szegény viktor, nagyon le van törve, azt hitte, hogy nyer. Hát igen. Szegény... Én is annyira sajnálom. Hmm.
Rámkerestek a "basztam a kis hugom" keresőkifejezéssel. Hogy szerencsétlen keresőknek miket kell kiállniuk? És nem kéne csúnyán beszélnem, mert akkor ilyen szóöszerakásokat tudnak csinálni belőlem.
Miért van az, hogy smafu írja, hogy nov 16 koncert, aztán nem? Ez nem esett jól.
Volt sulomban most csendesnap van. Ne akarjátok megtudni, hogy az milyen. Annyit erről, hogy a sul református milyenségéhez kapcsolódik. Váltás király dolog! Váltsatok sult ti is! Úgyis jobb lesz!
byez all, védőnénik rugdosnak már haza.


3:04 du. |