szombat, október 26, 2002


Nahát, tegnap nem volt net már itt a könyvtárban, a nap további részében elég rosszul éreztem magam. Főleg, hogy este hugomszülinapibanzája 2 volt, most a családnak.
Mindenesetre valami nagyon jól tudott esni a 12 óra alvás, mert hétközben ez épp fele, és az kevés.
11 körül ébredezni kezdtem, hogy hú, de rosszat álmodtam, hugom mamája volt nálunk, de akkor meghallottam azt az elviselhetetlen beszélőkéjét a földszintről, ezért úgy döntöttem, visszaalszom. Aztán tusolni sem mentem le, inkább a fönti pancsiroomban fürödtem, hogy minél később kelljen vele találkozni. De ebédnél nem tudtam elkerülni sorsom. Ő maroslelei, minden reggel arra mászik a buszom. Mondja, hogy ő is azzal jár ám be makóra, és hogy sosem lát. Kérdezem én, melyikkel, hát az iskolajárattal. Na ja, én meg a másikkal, mert az iskolajárat csak lelétől megy. Félek, hogy ezentúl az én buszommal fog jrni. Eddig is tartottam ettől, de any szerint olyan korán úccse megy makóra. De igen.
Kaptam Marcitól akkordtáblázatot.

2:00 du. |