csütörtök, október 24, 2002


Miles: "Körülnéztem a blogringen - mert annyira ráérek, semmi dolgom nincsen - és Judy oldalán egy szörnyű problémára leltem.: "Kezd idegesítni az, hogy semmiféle szexuálisos életet nem élek utóbbi időben..."
Férfijak, Kanbloggerek, Tesztoszteroidok!
Hát hagyjuk ezt? Fel mindenki, s vállvetve, erőinket egyesítve alakítsunk polgári kört Judy megsegítésére!
A KÖR nevére javaslatokat kérek IDE!
A beérkezett pályaművek közül a kuratórium (!) eddig a "Hívj fel Judy!" névjavaslatot tartja a legesélyesebbnek."
Javaslom az "Írjunk e-mailt Judynak, mert nincs túl sok pénz a kártyáján meg egyébként is" nevet.

Olyan keresőszavakkal találnak rám az emberek, amelyekről nem is tudtam, hogy írtam már valaha. Ilyen pölö a Groovehouse dalszöveg háromszor. Basszus...
Egyébként miles-ról hivatkoztak rám októberben a legtöbben: 72-en. Akkor hát tudom már, miért eme megugrott népszerűség... :)

Mivel már délelőtt frissítettem, és azóta nem volt olyan dolog narancsolvasáson kívül, ami megihletehetett volna (de azt meg úgyis olvassátok ti is, ha meg nem, akkor meg úgyis meindegy), most post, és off a világhálóról.



5:01 du. |