csütörtök, október 24, 2002


Itt még a delrayt meg a gyeekot semlehet megnyitni. Mire betölti a delrayt,elkezdem én lefelé görgetni, s akkor jön a meglepi, kép eltűnik, és frissíti magát. Nahát! Gyeek megcsak logóig jön le. Éljen! De azért még múltkorról szeretném megemlíteni, hogy mennyire örülök, hogy dani emleget engem is, miszerint törődünk vele, ha nem is ezekkel a szavakkal...
Számtechóra ellég lazulós, megírtam újra a dogámat, aztán most bácsi korrepetálja embereket kémiadogára, én meg... engem meg nem érdekel kémia, mikor tegnap sem neteztem. Zs, szedd le megmondódobozt, mert nem tudom megnézni!
Judy, honnan van az éppen aktuális megmondásod??? Tetszik ;-) Megfejtés: szóval Hiperkarma (továbbolvastam én, bizony). Mintha 22-én írtam volna, hogy hiperkarma cd-t szeretnék? 22-én vett Judy? Véletlen egybeesések? Isteni jel? Judy, másoljá nekem! (ez persze nem ilyen udvariatlan dolog, csak egy kérés...)


11:22 de. |