hétfő, október 28, 2002


Hideg van. Fúj a szél is. Biztos holnap is fog. Biztos mosmá fél évig mindig fog. Mi lenne, ha az idén kihagyná? Egyszer a tél is békénhagyhatna minket, nekem nem hiányozna. Ma reggel újra világosban indultam el sulba. És már sötét van. Jobb lenne reggel, tényeg! Mert emléxem, ötödikben örültünk nagyon, hogy a háromkor kezdődő Mikulás-osztálybuli végére már sötét volt, váóó, de ebből talán kinőttem. Talán?
Életem valami baromi egyhangúan telik, még mindig nem tudom, ki az, aki felpofozná magát, ha olyan lenne, mint én (hmmm, nekem elég rossz, hogy vagyok, még bántsam magam pluszban, nem lenne jó ötlet, így is elég kellemetlen nekem a lét!!!), pedig tök kíváncsi vagyok. Szerintem huszas-harmincas éveiben járó nő, de persze ez még nagyon tág megfogalmazás. Tehát nemtom.
Remélem, az én gépemet nem akarják leváltani. Most. Én még úgy ülnék itt...

4:59 du. |