csütörtök, szeptember 12, 2002


Tegnap óta senki sem írt nekem. Még egy árva hirdetés sem jött, pedig lehet, hogy most még azt is elolvastam volna, hogy nekem milyen jó lenne, ha Titiana szexoldalát megnézném én.
Meg senki sem frissített. Judyt kivéve, de délelőtt már azt is elolvastam. Elég hardcore dalszöveget írt. Sejj.

Tegnap kaptam 5, azaz öt levelet. Az egyiket Somi Judytól. Tök aranyos volt, és elmondott nekem egy nagy titkot is. Többet is. Amit csak a családja meg én tudunk. Ez tök jó érzés. Azt mondta, szeret engem... hát én is szeretem a Somit. Tök jó átölelni, mert olyan baromi vékony :) Régen láttam már... Júli óta nem. :(

Annyi embert szeretek, és néha azt érzem, hogy csak elpazarolom mindenkire a szeretetemet, aztán meg mindig én szívom meg. Any szerint nem kéne ennyire odáig lenni a barátaimért, mert már így is csalódtam épp eleget. Ebbe belegondoltam, és igaza van. Emiatt elég rosszul éreztem magam egy darabig. Szükségem van arra, hogy szeressenek, meg hogy ezt mondják is nekem. Ezért tartom a barátaimat :)

4:40 du. |