hétfő, szeptember 30, 2002


She’'s free (?)in the world
A massive Cosmo-reader
Independent girl
/Bankrupt/

Épp ez a kedvenc idézetem, remélem, jól is értettem….
Any megmondta, hogy délután elkezdjük mi ketten a hugom angol-oktatását. Mert az nem létezik, hogy az óvodában megtanultak kárba vesszenek, mire sulban tanulják. Hugom harmadikos. Any meg franciás volt anno. És akkor tanítsuk így vasárnap délután angolra.

Utálom a hideget. Utálom a telet. Ma nézegettem fényképeket, és a tavaly téliek elég hangulatosak lettek. Ekkor arra gondoltam, hogy várhatnám teli reményekkel is a telet, hogy milyen jó lesz, de egyszerűen képtelen vagyok rá. Ráadásul any fel akar menni Mátrába egy októberi hétvégén, de akkor már tök hideg lesz és mindenhez lesz kedvem, csak a túrázáshoz nem. Pedig úgyis az lesz. Megkérdezte, hogy van-e kedvem. Már készültem, hogy mondom, nincs, de akkor kibökte, hogy nagyon szomorú lenne, ha azt mondanám, hogy nincs. Mit mondjak ilyenkor? Már csak egy reményem maradt: BB is nagyon tiltakozik ellene, mondván, hogy szolgálatban lesz, stb. Hátha.
Most tanulok kicsit gépelni, hogy tegyek valami hasznosat is.

4:11 du. |