hétfő, szeptember 30, 2002


Néha úgy érzem, hogy a rohadt életbe, mér nincs most velem itt x vagy y barátilag, aztán rájövök, hogy ez most lehetetlen, és akkor valami hihetetlen közlési vágy munkálkodik bennem. Közölnivalóm viszont nem sok, ezért csupa értelmetlen dolgot írok le, amire úccse kíváncsi senki. Legszívesebben csak az érzéseimet, gondolataimat, illetve a vicces/fontos történéseket írnám le. De a problem, hogy ezek mindig olyan környezetben törnek elő belőlem, mint pl az ágyam – tök egyedül :( –, vagy a buson hajnalban napfelkeltekor, esetleg sétálva valahol. Ekkor – nincs velem internet. Ha van, akkor meg a sulban vagyok, a könyvtárban, a bankban, any munkahelyén. Ezek pedig abszolúte alkalmatlan helyek a gondolatszülésre. Ott sietnem kell – úrsten, csak egy félórám van és még ezt is meg kell néznem meg azt is megválaszolnom –, kapkodnom, nem tudok elmélázni. Ingerszegény környezetem van bizonyos szempontokból az utóbbi időben. És valami nagyon hiányzik (ez is…): egy átbeszélgetett éjszaka. Sokszor elegem van a felszínes jópofizásból, megbeszélni, hogy ki kivel van és ki hogy néz ki és ki mit csinált épp. Mindenem egy éjszaka, amit egyetlen másik emberrel végigdumálok. (Arról már lemondtam mostanában, hogy mást is csináljak éjjel valakivel) Mert akkor már van idő a felszín alá nézni, megismerni egy kicsit többet egymásból. Erre szükségem lenne, nagyon. Valaki beszélgessen végig velem egy éjszakát! Nyár óta nem volt ilyen. És nappal ez nem megy. És több embernek sem igazán. Ehhez éjjel kell, két ember és legalább 6-8 órahossza. Téma off, mert nagyon rákattantam. Hiányzik ez nekem, barátok, hol vagytok? Ne is mondjátok, tudom, hogy nagyon messze.
Tényleg elegem van a felszínes kapcsolatokból. Baráti kapcsolatokra gondolok, másmilyen nincsen nekem. És aki nem ismer úgy, mint kevesen, az azt látja, hogy folyton vihogok, mindig baromságokat csinálok, és hülye dolgaim vannak, de olyan csitris az egész. Pedig szerintem nem, és tényleg kevesen tudják, hogy néha milyen mély lélektani szántásokra vagyok képes, és milyen mélyrepülésekre. Nem vagyok az a viccescsaj folyton, ami nem jófejséget jelent, hanem állandó jókedvet stb. Valaki ismerjen már meg rendesen!
Tényleg kell nekem egy éjszaka átbeszélgetve.

4:09 du. |