szombat, szeptember 07, 2002


Elmentek a festők, amiért itt kellett ügyelni a bankban. Majd jönnek vissza... De én akkor már nem leszek itt, mert jön a váltás. Ma nem reggeliztem, aztán itt Edkétől kaptam almát meg kekszet. Ez jó tudott lenni, mert reggel nagyon utáltam anyt, s nem volt kedvem otthon lenni még a reggeli idejére sem. Most meg nincs kedvem hazamenni hozzá.
Amúgy hétfőnként 5-6ig lesz gitárom. Csak heti egyszer :(, de azért elindultam a helyes úton. Még vennem kell füzetet, el ne felejtsem. Mikor kicsi voltam, anyék nem szorgalmazták, hogy hangszeren tanuljak, én meg eléggé ellene is lettem volna a dolognak. Később már lett volna kedvem hozzá, de akkor meg már azt hittem, ilyen idősen nem lehet elkezdeni, vagy legalábbis nem érdemes. Most meg vagyok annyira bolond, hogy nekem akkor is meg kell tanulnom gitározni, s elkezdem.

11:53 de. |